Als ervaren designer ben ik trots om de case study van mijn recente project met Heegsma BV te delen. In dit project lag de focus op het ontwikkelen van een webflow website die het voor klanten gemakkelijk maakt om producten te vinden. Hieronder ga ik dieper in op de belangrijke aspecten van het project.
Een snelle website is voor elke bedrijf een belangrijke factor. Met dit in gedachten heb ik me gericht op het creëren van een snel ladende website die de bezoekerservaring ten goede komt. Dit is bereikt door het minimaliseren van het gebruik van grote afbeeldingen en het optimaliseren van de code en de site structuur.
Een gebruikersvriendelijke website is een must-have voor elke website die veel bezoekers en conversies wil genereren. Het is daarom van cruciaal belang dat het ontwerp van de website intuïtief en gemakkelijk te navigeren is. In dit project hebben we daarom het ontwerp zo gemaakt dat klanten snel en gemakkelijk conventionele en bioproducten kunnen vinden, evenals informatie over de reserveringsmogelijkheden.
Het ontwerp van de website is volledig afgestemd op de huisstijl van Heegsma BV. Door de kleuren en lettertypen te gebruiken die passen bij het merk, sluit de website perfect aan bij de andere marketingmaterialen van het bedrijf. Dit draagt bij aan de herkenbaarheid en professionaliteit van het merk.
Een belangrijk doel van de website is het geven van een snel overzicht van de conventionele en bioproducten die beschikbaar zijn bij Heegsma BV. Ik heb daarom gezorgd voor een overzichtelijke indeling en gebruik gemaakt van duidelijke en aansprekende afbeeldingen om de producten goed te kunnen presenteren.
Aangezien Heegsma BV door heel Europa opereert, is het belangrijk om ook een Duitse en Engelse versie van de website live te hebben staan. Daarom heb ik met de Weglot Multilingual plug-in de website meertalig gemaakt.
Om het voor klanten gemakkelijk te maken om contact op te nemen met Heegsma BV, heb ik ervoor gezorgd dat het contactformulier goed te bereiken is op de website. Dit maakt het voor klanten gemakkelijk om vragen te stellen en meer informatie te krijgen over de producten en diensten van het bedrijf. Daarnaast heb ik een belknop permanent in beeld gedaan, aangezien dat een belangrijke factor is om contact te leggen in de argrarische sector.
Het is belangrijk dat de website goed vindbaar is in zoekmachines. Om dit te bereiken heb ik e de website geoptimaliseerd voor zoekmachines (SEO). Dit heb ik gedaan door onder meer relevante zoekwoorden op strategische plekken op de website te plaatsen, de site structuur te optimaliseren en de content te optimaliseren.
Een goede site structuur draagt bij aan de gebruikerservaring en zorgt ervoor dat klanten snel en gemakkelijk kunnen vinden wat ze zoeken. Ik heb daarom de site structuur goed doordacht en zo ingericht dat klanten gemakkelijk kunnen navigeren en snel de informatie vinden die ze nodig hebben.
Een snelle website is voor elke bedrijf een belangrijke factor. Met dit in gedachten heb ik me gericht op het creëren van een snel ladende website die de bezoekerservaring ten goede komt. Dit is bereikt door het minimaliseren van het gebruik van grote afbeeldingen en het optimaliseren van de code en de site structuur.
Met de no-code module van Weglot is het een fluitje van eencent om je website te vertalen. Zo ook voor Heegsma BV. Voor hen is het essentieel om hun website inhet Engels en Duits aan te bieden voor hun internationale klanten.
Het ontwerp van de website is volledig afgestemd op de huisstijl van Heegsma BV. Door de kleuren en lettertypen te gebruiken die passen bij het merk, sluit de website perfect aan bij de andere marketingmaterialen van het bedrijf. Dit draagt bij aan de herkenbaarheid en professionaliteit van het merk.
Om het voor klanten gemakkelijk te maken om contact op te nemen met Heegsma BV, heb ik ervoor gezorgd dat het contactformulier goed te bereiken is op de website. Dit maakt het voor klanten gemakkelijk om vragen te stellen en meer informatie te krijgen over de producten en diensten van het bedrijf. Daarnaast heb ik een belknop permanent in beeld gedaan, aangezien dat een belangrijke factor is om contact te leggen in de argrarische sector.